Jeg har haft en dobbeltvagt her på kontoret, og jeg må sige, at jeg er blevet godt ør i hovedet. Der har været utroligt meget at lave i dag. Jeg kan ikke helt sige hvorfor. Sådan er det bare en gang imellem. Jeg har taget mig af telefonpasning for mange webshops i dag. De arbejder på højtryk og kan ikke altid nå at tage alle telefonopkaldene, de får. Derfor får de hjælp af Topcall Callcenter.
Tungen lige i munden
Man skal holde tungen lige i munden, hvis jeg må sige det på den måde. Jeg har jo svaret på opkald for en forretning, der sælger badebassiner og en anden, som sælger sengeudstyr. Forretningen, der sælger potter og pander, har jeg også passet telefonen for. Samtidigt har jeg styret kalenderen for en advokat, en læge og en blikkenslager. Så jo, jeg har haft masser at lave. Og så i 16 timer. Sådan ca. Så ja, jeg skal hjem og lytte til musik. Og ikke svare min egen telefon. Overhovedet. Jeg var lige ved at lave en grov fejl, fordi jeg var ved at lægge et møde i advokatens kalender, da jeg opdagede, at det skulle i blikkenslagerens kalender. Sker det, er det dårlig håndtering af bureauets kunder, så den slags fejl skal vi undgå.
Tilgiveligt
Til gengæld er det heldigvis tilgiveligt at svare forkert på et spørgsmål om en bestemt sengegavl. Det kom jeg naturligvis til, efter ca. 10 timers arbejde. Men kunden var sød og mindede mig om, at hun spurgte mig om et badebassin. Jeg var hurtig til at undskylde. Min erfaring har lært mig, at jeg godt må fortælle forbrugere, at jeg sidder med flere forskellige shops og derfor kan blive noget forvirret. Når jeg er ærlig overfor dem, så kan de høre det. Og jeg kan høre, at de sætter pris på at vide, at der er et menneske i den anden ende af telefonforbindelsen.